Nowa marka: Wał Pomorski 1945

Jastrowie chce promować się nową marką regionalną na turystycznej mapie Polski, a nawet Europy. Jest to „Wał Pomorski 1945”. W projekt zaangażowanych jest 8 gmin.

W wtorek, 18 czerwca burmistrz Gminy  i Miasta Jastrowie Piotr Wojtiuk wraz z przedstawicielami ośmiu gmin położonych na ternie województw: zachodniopomorskiego i wielkopolskiego podpisał deklarację o współpracy w ramach współtworzenia wspólnej marki regionalnej pod nazwą Wał Pomorski 1945. 18 czerwca w Mirosławcu odbyła się oficjalna prezentacja znaku wizualnego marki, którą przygotował DOM Marki Max von Jastrov.

Ambicją stowarzyszenia jest, aby nowa marka zaznaczyła region na mapie atrakcji turystycznych nie tylko Polski, ale i Europy. Planowane jest opracowanie wspólnej oferty pobytowej i kalendarza imprez, dzięki któremu produkty turystyczne poszczególnych gmin nie będą ze sobą konkurowały, lecz wzajemnie się uzupełniały.

Bazą wymiany informacji będzie strona internetowa pozwalająca członkom stowarzyszenia na bieżące uaktualnianie oferty.

Budowanie marki, to także, a może przede wszystkim integrowanie mieszkańców wokół nowej idei. Gotowość pracy w stowarzyszeniu zadeklarowały gminy: Biały Bór, Borne Sulinowo, Człopa, Jastrowie, Mirosławiec, Szczecinek, Tuczno i Wałcz.

UGiM Jastrowie